Novosti u fiskalizaciji od 01.07.2017.
Poštovani!
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom stupio je na snagu 01.siječnja 2017. Posebno ću se osvrnuti na izmjenu koja stupa na snagu 01.srpnja 2017.
Novost je Obrazac prijave podataka u sustav fiskalizacije putem ePorezne.
Za ovu promjenu ne treba Vam nova verzija niti su potrebne bilo kakve akcije u KISERP aplikacijama.
Novi poslovni prostori i promjene u poslovnim prostorima vezane za fiskalizaciju
Od 01. srpnja prijavu novih poslovnih prostora kao i sve promjene (npr adresa, radno vrijeme, aktivan, neaktivan) vezane za poslovni prostor i fiskalizaciju ne šaljete više kroz program KISERP već putem obrasca u sustavu ePorezne.
Postojeći poslovni prostori
Svi obveznici fiskalizacije dužni su putem ePorezne verificirati i dopuniti podatke o poslovnim prostorima od 01.07.2017. do 31.07.2017.
Potrebni podatci su:
Oznaka poslovnog prostora, status, tip poslovnog prostora, radno vrijeme, djelatnosti koje se obavljaju u poslovnom prostoru, podatke o adresi poslovnog prostora uz podatak od kada vrijede te proizvođač/održavatelj programskog rješenja.
Podatci koji su u sustavu fiskalizacije već prijavljeni bit će preuzeti u navedeni obrazac na ePoreznoj.
Podatke je potrebno pregledati, eventualno izmijeniti i verificirati.
Nove podatke kao djelatnost, status poslovnog prostora i proizvođač/održavatelj programskog rješenja potrebno je unijeti u obrazac.
U polje proizvođač/održavatelj upisat ćete slijedeće
MICRONIC d.o.o.
Osječka 12a, Split 21000,
OIB 89489773101
Svaki obveznik fiskalizacije i ePorezne dužan je sam popuniti navedeni obrazac tijekom srpnja 2017.
Naša Vam pomoć u tom procesu ne treba niti takvu uslugu možemo pružiti.
Ukoliko aplikacija ePorezne nije instalirana na Vašem računalu kontaktirajte svoje knjigovodstvo koje podnosi obrasce u sustavu ePorezne.
Stranke koje nisu obveznici ePorezne gore opisani obrazac predat će ručno. Svoj status možete provjeriti sa svojim poreznim referentom.
- Dana 13. lipnja 2017.
0 Comments