MICRONIC ON LINE PODRŠKA je naš proizvod, rezultat vlastitog razvoja i veliki korak naprijed u poboljšanju komunikacije sa našim korisnicima te naše učinkovitosti u pružanju usluga podrške.
- Cilj nam je biti što efikasniji i ažurniji u pružanju podrške, zaprimiti svaki Vaš zahtjev bez da gubite vrijeme telefonirajući.
- Nema uskih grla, zauzetih telefona, nezabilježenih upita i zahtjeva.
- Pošaljite zahtjev za podrškom bilo kada bez telefona i mobitela, dovoljna je samo internet veza!
- U potpunosti mijenja aplikacije za udaljeni pristup računalu kao LogMein Hamachi, Teamviewer i sl.
- Pratite status naloga i zatvarate ga Vi kad je podrška i usluga pružena
- U svakom trenutku imate pregled svih naloga koje ste nam slali, naše korespondencije i statusa naloga
Pregledno, jednostavno i brzo.
KAKO OTVORITI ZAHTJEV ZA ON-LINE PODRŠKU?
Prvo otvaranje linka za MICRONIC korisničku podršku
- Nakon pokretanja aplikacije klikom na ikonu opisanu u prethodnoj slici pojavit će se prozor kao na slici dolje
- POČETNI EKRAN
- Otvara se prozor sa listom računala unutar Vaše tvrtke koja koriste KIS 4 WIN.
- Kuzor je pozicionran na računlu sa kojeg ste pozvali ON LINE podršku.
Novi nalog za on-line podršku
- Klik na dugme Zahtjev za pomoć
- Odaberite vrstu pomoći – Programska podrška ili Računalna podrška. Odabir vrste podrške bitan je kako bi preciznije detektirali te što brže raegirali na Vaš poziv.
- Djelatnik – inicijalno je ponuđena opcija Prvi Slobodan, a u listi – padajućem meniju možete odabrati djelatnika kojem otvarate nalog.