Kako možemo preuzeti novu verziju programa, registraciju modula ili demo verziju modula?
Kroz našu aplikaciju ON-LINE podrška, otvarate je kroz KIS4WIN u gornjem dijelu početnog prozora, desno od poslovne godine ukoliko Vam nije izdvojena na radnoj površini.
Otvara se program on-line podrške - jedinstvena korisnička aplikacija koja Vas povezuje sa našim web serverom i našim djelatnicima.
Preuzimanje nove verzije – Prije preuzimanja nove verzije potrebno je zatvoriti program KIS ili KASU ukoliko su Vam aktivni.
Klik na dugme Nova verzija i dobit ćete prozor kao na slici.

Vrsta nadogradnje mora biti postavljena na Web na računalu koje podiže verziju (ako je više računala u mreži dovoljno je da jedno računalo podigne verziju a ostala su podešena da preuzimaju verziju - vrstom nadogradnje Lokal se usmjeri na računalo zaduženo za preuzimanje), potrebno je samo kliknuti na OK. Po završetku nadogradnje pojavit će se poruka "Nadogradnja je završena"

Registracija ili demo verzija - potrebno je samo kliknuti na dugme REGISTRIRAJ nakon što ste dobili pismenu ili usmenu potvrdu od nas da Vam je odobrena registracija ili produžetak demo verzije. Nakon toga provjerite jesu li Vam aktivni novoregistrirani moduli odnosno demo verzija.
Preuzimanje nove verzije – Prije preuzimanja nove verzije potrebno je zatvoriti program KIS ili KASU ukoliko su Vam aktivni.
Klik na dugme Nova verzija i dobit ćete prozor kao na slici.

Vrsta nadogradnje mora biti postavljena na Web na računalu koje podiže verziju (ako je više računala u mreži dovoljno je da jedno računalo podigne verziju a ostala su podešena da preuzimaju verziju - vrstom nadogradnje Lokal se usmjeri na računalo zaduženo za preuzimanje), potrebno je samo kliknuti na OK. Po završetku nadogradnje pojavit će se poruka "Nadogradnja je završena"
Greška: Cannot perform operation: DB is not open
Ova greška ukazuje na problem u komunikaciji između programa i baze podataka. Često se događa kod nestanka struje. Provjerite je li upaljen FireBird server, odnosno je li u statusu „running“. Ukoliko je FB server u statusu „stopped“ pritisnite tipku Start. FB server možete pronaći u donjem desnom kutu, pored sata, klikom na ikonicu crvenog zmaja 


Na ispisu dokumenta u podnožju nije ispisan iznos temeljnog kapitala, članovi uprave i sl.
U općim parametrima programa KIS ili na kartici poduzeća nisu ispunjeni ti podatci. Općim parametrima pristupate kroz KIS -> SISTEM -> PARAMETRI a sa lijeve strane sekciju Opći parametri gdje imate mogućnost upisa podataka u četiri linije. Kartici poduzeća pristupate kroz KIS -> SISTEM -> PODUZEĆA pa na određenom poduzeću pristupite (F12) i upišite podatke.
Program KIS ne radi auto arhiviranje na lokalnom disku (C:).
U parametrima programa (KIS -> SISTEM -> PARAMETRI) u sekciji Opći parametri provjerite je li uključena opcija auto arhiviranja i broj kopija mora biti veći od 0. Na taj način svako jutro prilikom pokretanja snima se baza na lokalni disk što nije zaštita podataka u slučaju kvara računala i obavezno je snimanje podataka na neki eksterni medij, disk ili drugo računalo. Snimanje podataka je Vaša obaveza.
Ne možemo izmijeniti dokument u KIS-u. Greška: Lock conflict.
Ova greška ukazuje na situaciju kada je netko od ostalih korisnika ostao u tom dokumentu pa je on zaključan. Neka svi izađu iz programa pa pokušajte ponovo, a ukoliko se greška i dalje pojavljuje pokušajte resetirati (ponovo pokrenuti) računala.
Ne možemo ući u program sa svojom šifrom.
Dvije su moguće opcije: krivo unosite šifru ili program ulazi u bazu gdje Vaša šifra ne postoji. Ukoliko se šifra sastoji od brojeva provjerite je li uključena numerička tastatura (Num Lock), a ukoliko koristite slova obratite pažnju na velika i mala slova. U drugom slučaju ukoliko imate više otvorenih poduzeća ili obrta (baza podataka) u pogrešnom ste poduzeću (bazi). Pokušajte ući sa zajedničkom šifrom ukoliko ju imate ili zamolite nekoga od kolega tko radi u drugim poduzećima da uđe sa svojom šifrom.
Autorizacija
Svakom dijelu programa možemo pridružiti pravo pristupa i stupanj autorizacije.
Autorizaciju možemo odrediti na nivou Sistema, Maloprodaje, Veleprodaje, Proizvodnje, Ugostiteljstva i Financijskog, te ona može biti na dva tj. na četiri nivoa. Određenim opcijama možemo imati ili nemati pristup dok nekim modulima biramo između pet nivoa pristupa. Najniži nivo je nivo “Nema pristup”, zatim “Čitaj”, pa “Čitaj, Dodaj”, pa “Čitaj, Dodaj, Piši” a najviši je nivo ”Dodaj, Čitaj, Piši, Briši”.
Nakon što dodamo ŠIFRU AUTORIZACIJSKE GRUPE – slovna ili brojna oznaka, upisom u donje prazno bijelo polje i klikom na Dodaj ta šifra će se pojaviti na listi autorizacijskih grupa. Pozicionirajte se na autorizacijsku grupu gdje dodjeljujemo stupnjeve autorizacije.
Autorizaciju možemo odrediti na nivou Sistema, Maloprodaje, Veleprodaje, Proizvodnje, Ugostiteljstva i Financijskog, te ona može biti na dva tj. na četiri nivoa. Određenim opcijama možemo imati ili nemati pristup dok nekim modulima biramo između pet nivoa pristupa. Najniži nivo je nivo “Nema pristup”, zatim “Čitaj”, pa “Čitaj, Dodaj”, pa “Čitaj, Dodaj, Piši” a najviši je nivo ”Dodaj, Čitaj, Piši, Briši”.
Nakon što dodamo ŠIFRU AUTORIZACIJSKE GRUPE – slovna ili brojna oznaka, upisom u donje prazno bijelo polje i klikom na Dodaj ta šifra će se pojaviti na listi autorizacijskih grupa. Pozicionirajte se na autorizacijsku grupu gdje dodjeljujemo stupnjeve autorizacije.

Grafičko zaglavlje
Grafičko zaglavlje osim loga mora sadržavati opće podatke o poduzeću - Naziv, OIB, adresa sjedišta, IBAN, kontakt telefone / mail.
Minimalne dimenzije grafičkog zaglavlja su 700 x 100px.
Naravno, ono može biti i veće ali onda možda budu potrebne dorade da bi ispis izgledao uredno.
Što se tiče formata, prihvaćamo slikovne formate poput .png, .bmp ili .jpg.
Primjer
Minimalne dimenzije grafičkog zaglavlja su 700 x 100px.
Naravno, ono može biti i veće ali onda možda budu potrebne dorade da bi ispis izgledao uredno.
Što se tiče formata, prihvaćamo slikovne formate poput .png, .bmp ili .jpg.
Primjer

Dobili smo obavijest o izmjeni na ispisu dokumenta, a nama nije vidljiva.
Program KIS Vam je podešen da čita prilagođeni ispis (custom report), a ne sistemski ispis koji se ispostavlja sa novom verzijom programa. Ukoliko imate instaliran modul za dizajniranje izvješća, u njemu promijenite vrstu ispisa na „Sistemski“. Ukoliko nemate instaliran taj modul, javite se osoblju u Micronic.
Imamo problem sa E poreznom kada učitavamo datoteke.
Sustav E porezna koristi Internet preglednik i program Java koji su instalirani na Vaše računalo pa su greške vezane za njih. Prvo pokušajte pristupiti E poreznoj sa drugim pretraživačem (opcije: Internet explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera). Ukoliko E porezna ne radi ni sa drugim pretraživačem, ažurirajte program Java na zadnju verziju i u Upravljačkoj ploči (eng.control panel) -> Java otiđite na karticu Security pa spustiti klizač Security level na najnižu razinu (medium).
Kako mogu zaštititi podatke od mijenjanja?
U našem programu Vi birate koje dokumente i na koji način (automatski ili na nalog) želite zaključati pojedinačno ili u zadanom periodu. Kada su dokumenti zaključani ne mogu se mijenjati, a ukoliko to želite dajete nalog za otključavanje.
Prilikom izrade naloga za plaćanje javlja se greška: trying to store 34 into field that can contain only 30.
Ovakav tip greške općenito ukazuje na problem predugog naziva ili nekog drugog polja u koje je upisano više znakova nego što program može prihvatiti. Provjerite u parametrima KIS-a i u ostalim poljima koja utječu na nalog za plaćanje što je upisano i da li je kojim slučajem neko polje preveliko. Ukoliko ne pronađete takav zapis obratite se osoblju Micronica.
Windows - Startup repair
Prilikom paljenja računala pojavio mi se sljedeći ekran:

Ukoliko se računalo nepravilno isključilo ili je došlo do naglog gašenja kao u slučaju nestanka struje, operativni sustav Windows može naići na problem pa se prilikom sljedećeg paljenja pojavi ekran kao na slici u kojem Windowsi nude opciju „Advanced options“ .
Kliknite na Startup Repair.

Ukoliko računalo i dalje ne reagira, kontaktirajte Micronic korisničku podršku.

Ukoliko se računalo nepravilno isključilo ili je došlo do naglog gašenja kao u slučaju nestanka struje, operativni sustav Windows može naići na problem pa se prilikom sljedećeg paljenja pojavi ekran kao na slici u kojem Windowsi nude opciju „Advanced options“ .
Kliknite na Startup Repair.

Ukoliko računalo i dalje ne reagira, kontaktirajte Micronic korisničku podršku.
Kako se može promijeniti knjiženi podatak?
U KIS4WIN slobodni ste odabrati želite li dopustiti promjenu proknjiženih dokumenata, kojem djelatniku ćete to omogućiti unutar Autorizacije. Također možete zaključati podatke za razdoblja za koje je predan PDV obrazac.
Kako otvoriti novo poduzeće ili kopirati postojeće
SISTEM - PODUZEĆA
DODAJ (F9) - otvarate novo poduzeće i upisujete sve podatke pravne osobe
Prijenos poduzeća - kopirate poduzeće zajedno sa svim podatcima
DODAJ (F9) - otvarate novo poduzeće i upisujete sve podatke pravne osobe
Prijenos poduzeća - kopirate poduzeće zajedno sa svim podatcima