PODRŠKA
Kupnjom programske aplikacije kupili ste pravo korištenja autorskog djela ali kod nas i puno više od toga. Naš cilj je dugoročna suradnja i partnerski odnos a ne samo prodaja programske aplikacije.
Visoka tehnologija i kvaliteta nisu same po sebi dovoljne bez dobre podrške, razumijevanja i partnerskog odnosa – jednom rječju podrška je jednako važna kao i primjena sofisticirane tehnologije.
- Na raspolaganju Vam je tim stručnjaka iz područja ekonomije i informatike spremnih u svakom trenutku Vam pomoći i savjetovati vezano za korištenje KIS programskih modula bez ograničenja poziva i „incidenata“.
- Naše stranke ne ustručavaju se poslati nalog za on-line podršku ili nazvati vezano za podršku, nema prekoračenja minuta u pruženoj podršci
- Za nas je svaki korisnik važan i vrijedan, a naša zadaća je omogućiti im da program potpuno prilagode svojim potrebama i iskoriste maksimalno njegove mogućnosti.
Održavanje u jamstvenom roku
U cijenu KIS 4 WIN poslovnih aplikacija uključen je besplatni Ugovor o održavanju na tri, šest ili dvanaest mjeseci ovisno o vrijednosti i broju kupljenih modula. Obuka za rad je uključena u cijenu i besplatna za trajanja Ugovora o održavanju te nije ograničena brojem sati. Naš je cilj zadovoljan korisnik koji u potpunosti poznaje i koristi sve mogućnosti programske aplikacije.
Stručni djelatnici će prilikom obuke analizirati stanje i ciljeve Vašeg poslovno informacijskog sustava te Vam pomoći u organizaciji sustava.
Uvođenje poslovno informacijskog sustava mi vidimo kao interakciju Vas i nas, kao “brainstorming” u kojem su polazne točke Vaše želje i očekivanja od informatičkog sustava a nadogradnja su naša stručnost, bogato iskustvo u sličnim organizacijama te posvećenost i savjetovanje kako doći do cilja.
Obuka se održava u našim prostorijama ili po dogovoru kod većih i složenijih organizacija kod korisnika.
Koliko traje besplatna podrška?
Trajanje besplatne podrške ovisi o vrijednosti kupljenog software-a:
– do 4 000,00 kn – 3 mjeseca
– do 8 000,00 kn – 6 mjeseci
– preko 8 000,00 kn – 12 mjeseci.
Kada istekne garancija koju ste dobili kupnjom programa mi Vam nudimo Ugovor o održavanju gdje je minimalna mjesečna naknada 200,00 kn + PDV, a kreira se ovisno o broju i vrijednosti instaliranih modula. Prilikom kupovine možete dobiti informaciju o cijeni postgarantnog održavanja.
Održavanje po isteku jamstvenog roka
Po isteku jamstvenog roka svim korisnicima ponudit ćemo Ugovor o održavanju kako bi osigurali svoju investiciju u poslovni software te svojoj tvrtci priskrbili pravo na pomoć, podršku i savjetovanje te besplatne nove verzije programskih aplikacija.
Ugovoro o održavanju bilo u jamstvenom bilo van jamstvenog roka podrazumijeva neograničen broj poziva i intervencija te neograničeno preuzimanje novih verzija sa našeg internet servera.
Obuka
Obuci korisnika i uvođenju aplikacije u rad posvećujemo veliku pažnju jer samo korisnik koji dobro poznaje aplikaciju može iskoristiti sve njene prednosti.
Kako je podrška korisnicima organizirana?
Dobro organizirana i stalna pomoć i podrška korisnicima odvija se putem on-line podrške, telefona, email-a.
Za sve stranke u korisnike Uovora o održavanju bilo u garantnom bilo postgarantnom roku nalozi zaprimljeni do 14 sati rješavaju se tijekom radnog dana.
Kako je organizirana podrška van radnog vremena?
Van radnog vremena stranke sa Ugovorom o podršci mogu nazvati za hitne intervencije 4 dežurna mobitela od kojih svaki pokriva različita područja.
![]() |
Odrzavanje |