Evidencija Ulaza i Izlaza robe i materijala – fakturiranje robe i usluga, podržana servisna djelatnost
ŠIFRARNIK ARTIKALA
Otvaranje grupa i podgrupa te artikala unutar njih.
Definicije unutar artikla – naziv, pomoćni naziv, bar kodovi i/ili kataloški brojevi.
Mogućnost unosa n kodova za jedan artikal, signalna količina i željena količina na nivou poslovne jedinice i za cijelo poduzeće.
Definicije uvjeta nabave te prodajnih cijena MPC, VPC i preporučene cijene.
Definicija grupe rabata kojoj artikl pripada, te vrste artikla – vlastita roba, komisija, usluga, ugostiteljski artikl ili proizvod.
Svojstva artikala – kreiranje tabele i ključeva po svojstvima. Opcija za složenija robna knjigovodstva, kada podjela po grupama i podgrupama, nije dovoljna za analizu ulaza, izlaza i stanja artikala. Primjer svojstava je veličina po konfekcijskom broju, boji i sl.
Analize i izvješća moguće je dobiti po Svojstvima i Ključevima koje sami određujete.
KNJIŽENJE ULAZNIH DOKUMENATA
Svi ulazni dokumenti knjiže se u istoj bazi i na isti način. Prilikom knjiženja sami birate vrstu dokumenta iz naših predložaka ili otvarate nove, primjer Ulazna kalkulacija domaća, Ulazna kalkulacija uvoz EU, Ulazna kalkulacija uvoz ostale zemlje, Ulaz komisije, Povrat dobavljaču, Kalo, Zapisnik o promjeni cijene … . Tijekom knjiženja dostupna su sva izvješća i analize, pregledi zaliha po raznim kriterijima, pregled stanja u drugim poslovnim jedinicama.
Moguće je knjiženje i evidencija stanja skladišta po nabavnoj i prodajnoj vrijednosti.
OBRAČUN NABAVNE CIJENE – podržane metode obračuna su FIFO (Prva ulazna prva izlazna), prosječna nabavna cijena i LIFO (zadnja ulazna prva izlazna). Ulazni dokumenti se mogu uvesti koristeći EDI ili eRačun.
KNJIŽENJE IZLAZNIH DOKUMENATA
Svi izlazni dokumenti knjiže se u istoj bazi i na isti način. Prilikom knjiženja birate vrstu dokumenta iz naših predložaka ili otvarate nove, primjer Izlazni račun, Izlazni račun izvoz, Ponuda, Predračun, Izdatnica, Otpremnica i sl. Tijekom knjiženja dostupna su sva izvješća, pregledi zaliha po raznim kriterijima, pregled stanja u drugim poslovnim jedinicama, saldakonti partnera i kreditni limiti. Integracija sa posrednicima za slanje eRačuna – direktno slanje i kontrola statusa iz programa. Integracija sa više posrednika za EDI.
KORISNIČKO PODEŠAVANJE DOKUMENATA robnog knjigovodstva od izgleda dokumenta do knjiženja u evidencije robnog i materijalnog knjigovodstva, glavnu knjigu te knjige Ura/Ira. Postavljate parametre dokument ažurira zalihe, rezervacije ili ništa, dokument je pozitivan ili negativan, koje kolone će se ispisati, naslov i sl, ukoliko želite da se automatsko proknjiži u glavnu knjigu možete pregledati i prihvatiti našu definiciju, promijeniti je, kopirati ili nanovo definirati. Za automatsku evidenciju u URU ili IRU možete također definirati vrstu knjige i vrstu dokumenta unutar knjige.
Svi predefinirani dokumenti su već podešeni za automatsko knjiženje u glavnu knjigu i URA/IRA.
Tijekom knjiženja ulaznog i izlaznog dokumenta ili posebnim pozivom moguće je pozvati slijedeće opcije iz menija Knjiženja: Prešifriranje, Pregrupiranje, Narudžba robe, Predloži količinu, Terminalski unos, Komisijska odjava, Izračun kala, Serijski brojevi, Utržak, Zaključivanje godine, Evidencija plaćanja i predujma. Servisi (salda, cijena, nabavnih cijena).
FISKALIZACIJA
– mogućnost fiskalizacije računa plaćenih gotovinom ili karticom
EVIDENCIJA SERIJSKIH BROJEVA
U ulazu i izlazu robe, potpun pregled ulaza i izlaza po serijskim brojevima.
PREGLED ZALIHA
– po pojedinoj poslovnoj jedinici, za i ukupno na nivou cijelog poduzeća, po dobavljačima, tijekom izrade dokumenta ili posebno u Izvješćima – mogućnost pregleda zaliha drugih poslovnih jedinica tijekom izrade dokumenata
OBRAČUN NABAVNE CIJENE
– tri su podržane metode obračuna nabavne cijene – Prosječna, FIFO ili LIFO.
KOMISIJA
– praćenje robe u komisiji, komisijska primka, praćenje izlaza robe u komisiji, automatska odjava komisionaru ili prijedlog za odjavu koji korisnik može korigirati. Sva izvješća robnog knjigovodstva mogu se dobiti za vlastitu robu, za komisijsku robu i ukupno.
IZVJEŠĆA
Rekapitulacije:
– vrijednosne po vrstama dokumenata
– robne po robnim karticama, komisionim karticama, materijalnom dnevniku te karticama nabave i rezervacija
Dinamika prodaje robe:
– postotno po dobavljačima i kupcima
– robnim grupama i podgrupama
Raspored izlaza, Rekapitulacije po djelatniku
Provjera kupca – robna, financijska, salda kupca
Zadnja cijena u izlazu te ulazu
Vrijednost Kala u izlazu i ulaza
Ukupno stanje artkala (za više poslovnih jedinica)
Zalihe po svojstvima, ULAZ/IZLAZ/STANJE po svojstvima
ANALIZE
Kupac – artikal (pregled kupaca koji kupuju ili ne kupuju artikle određene grupe i podgrupe),
Artikal – kupac (pregled artikala, grupa ili podgrupa artikala koje kupac kupuje ili ne kupuje u zadanom periodu, pregled po dobavljačima i proizvođačima),
Zaliha po poslovnim jedinicama,
Marže po artiklima, grupama i podgrupama sa mogućnošću sortiranja po partnerima,
Analiza po kupcima za proizvođače i dobavljače po artiklima ili po računima – vrijednostima,
Izlaz po poslovnim jedinicama partnera
Analiza dobavljači – kupci, Partneri . komercijalist,
Opomene po kreditnim limitima,
Izlaz po periodu mjesečno tjedno i sl.,
Zalihe na dan,
Zadnje cijene u izlazu,
Rang liste prodaje,
Razlike po popustima
Raspored izlaza (prodaje) po cijenama
Sva izvješća i dokumenti izvoze se u PDF i šalju mail-om direktno iz programa.
Inventura– knjiženje i obračun inventure uz automatsko knjiženje inventurnih razlika. Ispis razlika posebno za manjak i višak. Mogućnost unosa inventure i istovremenog knjiženja u robno knjigovodstvo – inventura se svodi na određeni dan. Prijenos donosa u novu poslovnu godinu jednim klikom, mogućnost ponovnog prijenosa n puta.
Automatsko niveliranje prodajnih i nabavnih cijena – izrada zapisnika o promjeni za prodajne cijene te nivelacija nabavnih cijena uz kontrolu robnih kartica. Postotne promjene cijena za zadane artikle.
Evidencija izdanih količina po određenim dokumentima te pregled neisporučenih količina u ulazu i izlazu
REZERVACIJE
– ponude, predračuni i bilo koji dokument kojeg tako definirate ažurira polje rezervacija, pretvaranjem u račun poništavaju se rezervacije
U svakom trenutku pored količine na zalihama vidljiva je i rezervirana količina te raspoloživo stanje, moguće je pozvarti karticu rezervacije te prekontrolirati dokumente koji drže rezervaciju
TRANSFER
Transfer bilo koje vrste dokumenta u novi dokument, (PONUDE u RAČUN, PREDRAČUN u RAČUN itd.)
Transfer dokumenata koji ažuriraju rezervaciju u fakturu ili njihovo poništenje skida rezervacije
Definiranje automatskih transfera i uvjetovanih transfera – zadavanje veze među dokumentima
Evidencija izdanih količina po određenim dokumentima te pregled neisporučenih količina u ulazu i izlazu
Evidencija ambalaže – ulaz, izlaz i povrat
Labeliranje – priprema za štampanje deklaracija sa podacima koje korisnik želi –cijena MPC i VPC, bar kodovi, deklaracije, šifre, kataloški broj itd. Mogućnost štampanja po dokumentu ili sa zaliha za odabrane artikle.
Plaćanje – priprema i štampanje naloga za plaćanje, HUB ili izvoz naloga u aplikaciju internet bankarstva
KOMERCIJALA
Cjenici – Cjenik je moguće definirati po šifrarniku artikla ili ulaznom dokumentu te odrediti za svaku poslovnu jedinicu unutar poduzeća. Moguće je odabrati prodajnu cijenu iz šifrarnika ili sa zaliha za pojedinu poslovnu jedinicu. Cjenike je moguće definirati i po partnerima gdje se za pojedinog partnera ili grupe partnera definiraju cijene i rabati po artiklima, te akcijski rabati i akcijske cijene za definirano razdoblje od do.
Određivanje rabatnih skupina kupaca – definicija rabata za pojednu skupinu kupaca ili pojedinačno za grupe, podgrupe ili artikle. Po rabatnim skupinama definira se i cjenik – cijene koje će vrijediti samo za kupce iz definirane rabatne skupine.
Mogućnost definicije maximalnog rabata za pojedine artikle, rabat koji se ne smije prekoračiti za određeni artikal bez obzitra na ostale definirane uvjete.
Podjela artikala po rabatnim skupinama – inicijalno rabatne skupine odgovaraju grupama i podgrupama roba, ali se mogu definirati neovisno o podjeli na grupe i podgrupe. Evidentiranje poslovnih jedinica partnera kao mjesto isporuke te mogućnost definiranja cjenika i rabata za svaku poslovnu jedinicu posebno.
Određivanje dužničkog limita za kupce – ne dopušta se fakturiranje za kupce čiji je iznos otvorenih stavki veći od kreditnog limita po iznosu, po dospijeću i/ili prekoračenju broja dana DVO. Automatska kontrola plaćanja kupaca – veza sa saldakontima,
VEZA SA FINANCIJSKIM KNJIGOVODSTVOM I URA/IRA
Korisničko podešavanje dokumenata robnog knjigovodstva od izgleda dokumenta do knjiženja u evidencije robnog i materijalnog knjigovodstva, glavnu knjigu te knjige Ura/Ira. Svi predefinirani dokumenti su podešeni da se automatski knjiže u glavnu knjigu i Uru/Iru.