Nema komunikacije sa poreznom upravom. Provjerite Vašu internetsku vezu.
Nisu se prenijeli prometi za jedan ili više dana iz Kase. Da bi ponovo prenijeli promet na određeni dan potrebno je ući u kasu i pritisnuti F2, odabrati dan koji nije prenesen i pritisnuti „Prenesi promet“.
Ukoliko nedostaju prometi za veći vremenski period, u Kasi pod izbornikom Pomoć odaberite opciju „Servisiranje“ i definirajte vremenski period za koji želite prenijeti promete u KIS.
U kasi pristupite na Izvješća/Rekapitulacija (F4). Unesite vremenski period za koji želite izvršiti provjeru te potvrdite na OK. Dobit ćete ukupan iznos prometa za uneseni period.
U KIS-u pristupite Maloprodaja/Izlaz/Izvješća/Rekapitulacija dokumenata te unesite isti period kao prethodno na Kasi.
Vrstu dokumenta možete ostaviti prazno ili unijeti KML.
Označite opcije Zajedno i Samo suma radi preglednosti (kao na slici).
Potvrdite na OK i provjerite podudara li se ukupan iznos rekapitulacije u Kasi i Kisu.
U parametrima programa Kasa, na kartici fiskalizacija RH provjerite je li skinuta oznaka sa parametra „fiskalna potvrda računa aktivna“.
Kod korisnika koji još uvijek koriste Windows 7 kao operativni sustav može doći do greške prilikom fiskalizacije (slika). Potrebno je kontaktirati Micronic korisničku podršku.
Potrebno je pokrenuti Meni knjiženja/kontrolna traka, pozicionirati se na željeni račun, kliknuti na dugme Promjena kupca i otvorit će Vam se šifrarnik partnera. Ukoliko je novi partner dodajte ga (F9) i upišite njegove podatke (pazeći na raspored polja koje trebate popuniti) . Nakon toga kliknite na ispis (F8)
Ovakva situacija ukazuje na problem sa printerom. Provjerite imate li papira u printeru, da li je printer upaljen i da li su svi kablovi ispravno priključeni.
Ovakva situacija ukazuje da je došlo do greške u printer spooleru i da ima puno stavki koje čekaju na ispis. Potrebno je isprazniti printer spooler na način da odete u Kontrolnu ploču (eng.Control panel) -> Uređaji i pisači (eng.Devices and Printers) i dva puta kliknete na Vaš pisač. U novootvorenom prozoru izbrišite sve stavke koje čekaju ispis.
Ova greška ukazuje na to da je ostao upaljen program Kis ili program Kasa. Tijekom preuzimanja verzije potrebno je prethodno izaći iz oba programa. U situaciji kada se ova greška javlja, a korisnik nije u ni jednom od programa, potrebno je provjeriti sistemske procese na način da pristupite upravitelju zadataka (eng.task manager) i u sekciji procesa prekinete Kis.exe ili Kasa.exe ukoliko su oni vidljivi u popisu procesa. Upravitelju zadataka možete pristupiti desnim klikom na alatnoj traci sustava Windows.
Ova situacija ukazuje na razliku u artiklima između KIS-a i Kase odnosno, U KIS-u ne postoji ta šifra artikla koji je prodan kroz Kasu.
Ukoliko artikal ne postoji u KIS-u potrebno ga je otvoriti, a ako postoji pod nekom drugom šifrom, izvršite prešifriranje u Kasi (Kasa -> Knjiženja -> Prešifriranje sa šifre iz kase na šifru u KIS-u).
Greška u ovoj situaciji kada se prebacuje prometa u Ugostiteljstvo ukazuje na mogućnost da prodani artikl u KIS-u ima dva puta upisan isti normativ. Provjerite normative i pokušajte ponovo prebaciti promet.