Micronic d.o.o., Osječka 12a, 21000 Split
Tel: 021/468-001, 021/468-002 i 021/468-003

KIS4ALL kombinira najbolje iz dva svijeta!

  • desktop i web aplikacija
  • jednostavnu centralizaciju podataka tvrtkama sa više dislociranih poslovnica
  • rad na jedinstvenoj bazi knjigovodstvenim servisima i njihovim klijentima.

Više o centraliziranoj bazi i računovodstvu u oblaku prema Vašoj preferenciji i mogućnostima na poveznici RAČUNOVODSTVO U OBLAKU.

Obratite nam se s povjerenjem!

Krenimo korak dalje u digitalizaciji i povezivanju!

KIS KOLEKTOR
Namijenjen knjigovodstvu i računovodstvu.
Revolucionarna OCR tehnologija "čita" podatke.
Izravno knjiženje dokumenata učitanih od strane klijenta.

KIS KLIJENT CLOUD
Namijenjen poduzetnicima i klijentima računovodstvenih servisa.
Pristupite podatcima 24/7 od bilo kud i sa bilo kojeg uređaja.
Svi izvještaji bitni za poslovanje i donošenje poslovne odluke – poslovanje na dlanu.

SAZNAJTE VIŠE...

Uštedite vrijeme i novac

Uštedite novac za skupu obuku – kod nas je obuka besplatna i nije ograničena! U cijenu KIS 4 WIN poslovnih aplikacija uključena je neograničena obuka te besplatan Ugovor o održavanju do dvanaest mjeseci.

Uštedite vrijeme i eliminirajte pogreške koje nastaju zbog višestrukih unosa istih podataka. U KIS 4 WIN podatak se unosi samo jednom te se prema definiranim predlošcima knjiži u sve potrebne evidencije.

Tu smo kada Vam treba

Stvoriti i njegovati partnerske odnose sa korisnicima KIS 4 WIN. Podržati, uputiti, pomoći, savjetovati - naši korisnici nas vole, pročitajte što kažu o nama!

Predvidjeti potrebe, implementirati najnovije tehnologije, smanjiti troškove, kreirati i primjeniti visoko kvalitetne proizvode.

Objediniti računovodstvo, prodaju, management, odgovoriti zahtjevima kupaca, sniziti troškove, automatizirati proces unosa podataka.

U korak s vremenom

Potpuna podrška za e-poslovanje - jednostavan način komuniciranja među poslovnim partnerima elektroničkim putem.

Snažna i pouzdana relacijska baza podataka.

Naš cilj: Ponuditi suvremena poslovna rješenja koja udovoljavaju višestrukim zahtjevima i izazovima poslovanja u dinamičnom okruženju.

O Nama

Proizvodimo profesionalne poslovne i računovodstvene aplikacije, prodajemo i servisiramo informatičku opremu, projektiramo mrežne sustave, usluga ključ u ruke.

Zašto KISERP?

Suvremena poslovna rješenja koja udovoljavaju višestrukim zahtjevima i izazovima poslovanja u dinamičnom okruženju. Visoka tehnologija u službi Vašeg poslovanja.

Naš Cilj

Predvidjeti potrebe, implementirati najnovije tehnologije, smanjiti troškove, kreirati i primjeniti visoko kvalitetne proizvode. Visoko softicirana usluga i potpuna posvećenost klijentu.

KISERP osigurat će minimalan utrošak vremena, podizanje organizacije poslovanja i tijek poslovne dokumentacije upravo po Vašem zahtjevu uz korištenje najnovije tehnologije.
Iznesite nam svoju viziju i potrebe, uključit ćemo naše ekonomske i IT stručnjake i iskustvo te ćemo zajedno doći do optimalnog rješenja za Vašu tvrtku.
Objediniti računovodstvo, prodaju, management, odgovoriti zahtjevima kupaca, sniziti troškove, automatizirati proces unosa podataka.

TRGOVINA

Trgovačko poslovanje iznimno je zahtjevno i podrazumijeva širok spektar poslovnih aktivnosti od maloprodaja i veleprodaja raznih profila, terenskih aktivnosti, web prodaje, kombinacije trgovine i servisa, komisijskog poslovanja, uvoza, izvoza i sl. Zadatak informatičkog sustava je ubrzati i pojednostavniti, uvezati različite dokumente i procese, omogućiti složene analize i kontrolu uz minimum napora, poboljšati odnose sa poslovnim partnerima kroz elektronsku razmjenu podatka EDI i e-račun.

PROIZVODNJA

Srce programskog rješenja za proizvodne tvrtke je KISERP POGON koji se ovisno o potrebama kombinira sa drugim modulima kao KISERP SKLADIŠTE, KISERP TERMINAL i sl. Uspješno smo implementirali programsko rješenje u raznim proizvodnim djelatnostima – mesna industrija, mesno prerađivačka industrija, prozvodnja tekstila, proizvodnja ALU I PVC stolarije, kamenolomi i prerada kamena, proizvodnja suvenira, rasadnici, proizvodnja industrijskih i hidrauličnih cijevi i sl.

FINANCIJSKO POSLOVANJE

Zajdnički cilj je postignut ako sa što manje ručnog unosa postignete složene analize i izvješća u više poslovnih godina koja će Vam pomoći u kontroli i donošenju poslovnih odluka. Evidentirajte poslovne promjene po troškovnim i prihodovnim mjestima, vodite devizno knjigovodstvo u više valuta, uvezite dokumente i izvode, kreirajte predloške “čarobnjake” za knjiženja, šaljite obrasce i naloge za plaćanje internetom direktno iz aplikacije.

UGOSTITELJSTVO

KISERP UGOSTITELJSTVO je idealno programsko rješenje za robno materijalno poslovanje ugostiteljskih objekata od jednostavnih barova koji poslužuju samo piće do restorana sa složeni meniijima. Osigurava praćenje ulaza hrane, pića i ostalog pottrošnog materijala, izradu normativa, trenutno stanje – inventuru, evidenciju izlaza. Često je uvezan sa modulom KISERP KASA na istoj ili jednoj ili više dislociranih lokacija.

HOTELSKO POSLOVANJE

Hotelsko poslovanje odlično je riješeno kombinacijom naših robnih i financijskih modula te Recepcija kao zasebnog modula. Prednost našeg rješenja je potpuna uvezanost, fleksibilnost, praćenje predrezervacija i rezervacija, prijava i odjava gostiju, automatska izrada i on-line slanje zakonom propisanih izvještaja.

KOMUNALNO POSLOVANJE

Informatički sistem komunalniih društava pravi je izazov a naša aplikacija Komunalno poslovanje jednostavan i sveobuhvatan alat za evidenciju korisnika i usluga, izradu računa korisnicima raznih komunalnih usluga bilo prema fiksnoj naknadi bilo prema utrošku. Modul je uvezan sa Financijskim knjigovodstvom te omogućava kontrolu diugovanja, ispis duga na računu ili uplatnici, obračun kamate i ispis kamate.

Korisnici o nama

Osim neupitne kvalitete proizvoda podrška koju pružamo i partnerski odnosi sa  strankama naša su velika prednost i ponos.
8 pro
EURO 2023
21 ruj
KISI4WIN PLAĆE 3.02.160
12 lis
KISERP KASA QR KOD
10 pro
Izračun Zakonom dopuštenog Kala na artikle koji su manjak po inventuri
6 pro
NOVOSTI KOD DOHVATA ERAČUNA I DOKUMENT KOLEKTORA (LIKVIDATURE)
21 stu
NOVOSTI U PROGRAMU – POBOLJŠANE FUNKCIONALNOSTI