Ne možemo se replicirati, prenijeti podatke
- Nije aktivna Internet veza.
- Hamachi je ugašen ili je trenutno izvan funkcije na jednoj od repliciranih strana ukoliko se replicirate putem Hamachija.
- Upaljen Firewall – ako je, potrebno ga je ugasiti na obje strane (Control panel -> Windows firewall).
- Replikator server nije pokrenut ili je trenutno izvan funkcije na strani koja prima podatke.
- Na strani koja prima podatke nije konfiguriran router (treba propustiti portove 3050, 3051, 500-510) ukoliko se replicirate putem IP tražilice.
Greška: Vi ili druga strana mora preuzeti novu verziju
Ukoliko ste preuzeli novu verziju a javlja Vam se ova greška, morate ući program KIS ili KASA kako bi se nova verzija implementirala unutar programa.
Nakon toga se pokušajte replicirati.
Više o o tome kako pravilno preuzeti novu verziju programa pročitajte na ČESTA PITANJA - Sistem, parametri, opće postavke
Baze podataka nam se nalaze na serveru, a ne možemo ući u KIS na ostalim računalima
Provjeriti mrežu (mrežne kabele i mrežnu opremu), firewall (Control panel -> Windows firewall) na obje strane mora biti ugašen, a ponekad i pojedini antivirusni programi mogu stvarati problem.
Ukoliko ništa od navedenog ne riješi problem, probajte u postavkama KIS-a pristupiti serveru preko lokalne IP adrese servera, a ne njegova imena (KIS -> SISTEM -> SERVERI pristupiti sa F12 i umjesto imena upisati IP adresu servera).
Hamachi nije aktivan i potrebno ga je restartati

U otvorenom prozoru kliknemo na desnu stranu na bilo koji od navedenih servisa(nalaze se u koloni 'Name').
Sada kada smo u toj koloni tipkom strelicama na tastaturi idemo do 'LogMeIn Hamachi Tunneling Engine'.
Sada kada nam je 'LogMeIn Hamachi Tunneling Engine' zaplavljen s lijeve strane nalazi se Start ili Stop/Restart.
Ako je samo start kliknemo Start, a ako se tamo nalazi Stop i Restart kliknemo Restart.
Program će odraditi svoje i Hamachi će se startati/restartati.

Zatvorimo sve prozore.