Ne možemo se replicirati, prenijeti podatke
Mogući problemi koji uzrokuju prekid komunikacije u replikatoru su:
- Nije aktivna Internet veza.
- Hamachi je ugašen ili je trenutno izvan funkcije na jednoj od repliciranih strana ukoliko se replicirate putem Hamachija.
- Upaljen Firewall – ako je, potrebno ga je ugasiti na obje strane (Control panel -> Windows firewall).
- Replikator server nije pokrenut ili je trenutno izvan funkcije na strani koja prima podatke.
- Na strani koja prima podatke nije konfiguriran router (treba propustiti portove 3050, 3051, 500-510) ukoliko se replicirate putem IP tražilice.
Greška: Vi ili druga strana mora preuzeti novu verziju
Ova greška ukazuje na različite verzije programa KIS kod strana koje se repliciraju odnosno, programi moraju biti na istoj verziji.
Ukoliko ste preuzeli novu verziju a javlja Vam se ova greška, morate ući program KIS ili KASA kako bi se nova verzija implementirala unutar programa.
Nakon toga se pokušajte replicirati.
Više o o tome kako pravilno preuzeti novu verziju programa pročitajte na ČESTA PITANJA - Sistem, parametri, opće postavke
Ukoliko ste preuzeli novu verziju a javlja Vam se ova greška, morate ući program KIS ili KASA kako bi se nova verzija implementirala unutar programa.
Nakon toga se pokušajte replicirati.
Više o o tome kako pravilno preuzeti novu verziju programa pročitajte na ČESTA PITANJA - Sistem, parametri, opće postavke
Baze podataka nam se nalaze na serveru, a ne možemo ući u KIS na ostalim računalima
Problem je u komunikaciju između radnih stanica i servera.
Provjeriti mrežu (mrežne kabele i mrežnu opremu), firewall (Control panel -> Windows firewall) na obje strane mora biti ugašen, a ponekad i pojedini antivirusni programi mogu stvarati problem.
Ukoliko ništa od navedenog ne riješi problem, probajte u postavkama KIS-a pristupiti serveru preko lokalne IP adrese servera, a ne njegova imena (KIS -> SISTEM -> SERVERI pristupiti sa F12 i umjesto imena upisati IP adresu servera).
Provjeriti mrežu (mrežne kabele i mrežnu opremu), firewall (Control panel -> Windows firewall) na obje strane mora biti ugašen, a ponekad i pojedini antivirusni programi mogu stvarati problem.
Ukoliko ništa od navedenog ne riješi problem, probajte u postavkama KIS-a pristupiti serveru preko lokalne IP adrese servera, a ne njegova imena (KIS -> SISTEM -> SERVERI pristupiti sa F12 i umjesto imena upisati IP adresu servera).
Hamachi nije aktivan i potrebno ga je restartati
Kliknuti na windows start dugme upišite services te pristupite kako je prikazano na slici.

U otvorenom prozoru kliknemo na desnu stranu na bilo koji od navedenih servisa(nalaze se u koloni 'Name').
Sada kada smo u toj koloni tipkom strelicama na tastaturi idemo do 'LogMeIn Hamachi Tunneling Engine'.
Sada kada nam je 'LogMeIn Hamachi Tunneling Engine' zaplavljen s lijeve strane nalazi se Start ili Stop/Restart.
Ako je samo start kliknemo Start, a ako se tamo nalazi Stop i Restart kliknemo Restart.
Program će odraditi svoje i Hamachi će se startati/restartati.

Zatvorimo sve prozore.

U otvorenom prozoru kliknemo na desnu stranu na bilo koji od navedenih servisa(nalaze se u koloni 'Name').
Sada kada smo u toj koloni tipkom strelicama na tastaturi idemo do 'LogMeIn Hamachi Tunneling Engine'.
Sada kada nam je 'LogMeIn Hamachi Tunneling Engine' zaplavljen s lijeve strane nalazi se Start ili Stop/Restart.
Ako je samo start kliknemo Start, a ako se tamo nalazi Stop i Restart kliknemo Restart.
Program će odraditi svoje i Hamachi će se startati/restartati.

Zatvorimo sve prozore.